Välkommen till Nordisk Yta

Proffs på måleri & renovering

Nöjd-Kund-Garanti

Sammanfattning

  • Kontakta ursprungsföretaget, de har alltid rätt att utföra rättelsearbete.
  • Kontakta oss på Måleriföretagen för information och hjälp.
  • Besiktning ska göras av Måleriföretagens utsedda besiktningsmän.
  • Anmäl till ARN.
  • Om inte avhjälpande sker enligt ARN:s rekommendation utesluts företaget ur Måleriföretagen.

Läs mer i informationsbladet för Måleriföretagens Nöjd-Kund-Garanti genom att klicka här.

Vad innebär detta för dig?

I och med tillkomsten av Nöjd-Kund-Garantin tillförsäkras konsumenterna:

  • Två års garanti på utfört arbete.
  • Opartisk besiktning.
  • Att eventuella fel och brister, som påvisas vid den opartiska besiktningen, blir åtgärdade av respektive medlemsföretag eller genom Nöjd-Kund-Garantins försorg.
Nöjd-Kund-Garanti

Vi använder cookies på vår hemsida för att ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Om du fortsätter så antar vi att du accepterar detta. Vi samlar också in uppgifter, vad och när vi gör detta kan du läsa i vår integritetspolicy.

  Webbutik  Kundservice   Företagen inom Nordisk Yta